Sayfalar


7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bana biraz müsaade...

Merhaba...
Bu aralar blogla pek ilgilenemiyorum.
Neden derseniz, KPDS'ye gireceğim.
Yaklaşık iki aydan uzun bir süredir haftasonları kurstayım.
Sınav 20 Mayıs'ta.

Bu süreçte herşeye ara vermiş durumdayım. Doktora için aldığım dersin hocası bile bana "sen şu kpds işini hallet, sonra derslere bakarız yine" dedi. KPDS notum (56) yetmediğinden özel öğrenci olarak başladım. Doktoraya başvurumun kabulü için KPDS'den 60'ı almam gerekiyor.

20 Mayıs'tan sonra görüşmek üzere...

Bu arada unutmadan Popüler Bilim Dergisi'nin Haziran Sayısı'nda E-Kitap ile ilgili Ne, Neden, Niçin, Nasıl sorularına cevap olabilecek nitelikte ve ortaöğretim düzeyinde bir yazı hazırladım.


Bunu araya sıkıştırdım demek daha doğru olur sanırım. Bilginiz olsun...



Herkese iyi çalışmalar, sağlıkla...

Hiç yorum yok:






















Abone





Hayran





Takipçi





Yazı





Yorum