Sayfalar


28 Şubat 2014 Cuma

İstanbul'a yeni bir kitap fuarı...

01-09 Mart tarihleri arasında CNR Expo Yeşilköy’de CNR Fuar Merkezi’nde...
Üstelik ücretsiz giriş, ücretsiz otopark ve kolay ulaşım imkanlarıyla tüm İstanbul’luları ve kitap (e-kitap) sevenleri bekliyor. 

Basın Yayın Birliği'nin işbirliğiyle gerçekleşen ve açılış yarın saat 11:00'de, ben ne yazık ki yokum. Ama İstanbul'da bulunan tüm kitapseverlerin bilgisi olsun.
CNR Kitap Fuarı'yla ilgili daha ayrıntıyı bilgiyi buradan öğrenebilirsiniz.
Fuar etkinlikleri ve imza günleriyle ilgili detaylı program için ise burayı tıklayın.
Şimdi gelelim e-kitaba :)
CNR Kitap Fuarı'nda e-kitapla ilgili iki panel gerçekleşecek.


Benim de konuşmacı olarak katılacağım ilk panel,
6 Mart saat 11:00′de Salon 1′de gerçekleşecek. Konumuz “E-kitap hayatımızı nasıl farklılaştırıyor?”

Moderatörlüğünü Sedir Yayınları Genel Yayın Yönetmeni Melike Günyüz’ün yapacağı panele, Timaş Yayınları Satış ve Pazarlama Müdürü İhsan Sönmez, Simplicissimus Book Farm Türkiye Ülke Müdürü Figen Ger, Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Bilal Eren ve ben (Türkiye’nin e-kitap konusundaki ilk kitabının yazarı) konuşmacı olarak katılıyoruz.
Keyifli bir sohbet havasında geçeceğini düşündüğüm panelde ben "e-kitapların avantajlarıyla başlayıp e-kitap kullanıcılarının deneyimleri ile okurların mevcut okuma alışkanlıkları ve bu alışkanlıkların e-kitap algısında yarattığı olumsuz etkiler"den bahsetmeyi düşünüyorum. Fakat panelin seyrine ve sohbetin yönüne göre başkaca konularımız da olabilir. :)

7 Mart saat 11:00′de yine Salon 1′de gerçekleşecek ikinci panelin konusu ise "Türkiye'de e-kitap nereye gidiyor?"

Panel, Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi Bilal Eren moderatörlüğünde, CanYayınları’ndan Can Öz, Sedir Yayınları’ndan Mehmet Burhan Genç, Evrensel Basım Yayın’dan Cavit Nacitarhan, Simplicissimus Book Farm'dan Figen Ger ve İdefix’ten Bora Ekmekçi katılacak.

Tüm kitap sevenleri 01-09 Mart tarihlerinde CNR Kitap Fuarı'na ve e-kitap seven/sevmeyen ama merak eden herkesi de 06-07 Mart'da e-kitap etkinliklerimize bekliyoruz...

Bol kitaplı günler...

Hiç yorum yok:






















Abone





Hayran





Takipçi





Yazı





Yorum