Sayfalar


8 Kasım 2012 Perşembe

Kindle hakkında yararlı ve gerekli bilgiler...

E-kitap okuyucu satın almak isteyen ancak "hangisini almalıyım" diye düşünenler için çok yardımcı olacak bir blog adresi vermek istiyorum.

Kindle ile ilgili aklınıza takılan her konuda cevap bulabileceğiniz çok yararlı ve gerekli bilgiler bulunuyor.
http://kindlebilgideposu.com/

E-kitapla ilgili akademik bir çalışma yapmaya 2005 yılında karar vermiştim. Ülkemizde o dönem e-kitap
denince herkes korku dolu gözlerle bakıyordu. Türkçe e-kitap hakkında kaynak yok denecek kadar azdı. (Akademik değeri olan yalnızca bir iki makale bulunuyordu.) Küçük gazete haberleri, birkaç blog yazısı dışında Türkçe bilgiye rastlamak neredeyse imkansızdı. Buna rağmen özellikle altkitap yazarlarının gönüllü desteğiyle ısrarla ve özveriyle e-kitap yayınlamaktaydı. Şimdi bakıyorum ve oldukça büyük bir yol katettiğimizi görüyorum. Fakat yayınevleri ve yazarlar özellikle vergi düzenlemelerindeki aksaklıklar nedeniyle halen e-kitap yayıncılığı konusuna temkinli yaklaşıyorlar. Okuyuculara gelince bir türlü duygusal alışkanlıklarından vazgeçmeyecekler..Ah şu kitap kokusu ah...


Yeni kuşak bilgisayar çocukları Z kuşağı dedikleri kuşak zaten gözünü açtığında cep telefonu kamerası veya dijital fotoğraf makinesiyle karşılaştıklarından ve okullarda tablet pc'lerle akıllı tahtalarla eğitim göreceklerinden kitabın kokusuna özlem duymayacaklar gibime geliyor...  :)

Hiç yorum yok:






















Abone





Hayran





Takipçi





Yazı





Yorum