Sayfalar


11 Temmuz 2011 Pazartesi

Reeder e-Kitap Okuyucu

Reeder, Türkiye'de e-kitap okuyucular fiyatlarının yüksek olması ve e-kitabın toplum tarafından tam olarak bilinmemesi (ya da çoğunluk tarafından kabul görmemiş olması) nedeniyle piyasada henüz çok talep görmüyor olmasına rağmen bir ilki gerçekleştirmiştir.

Reeder e-Kitap Okuyucuları 2009 yılında kurulan Selekt Bilgisayar tarafından satışa sunulmuştur. Şu an satışta e-ink teknolojisiyle geliştirilmiş dört farklı model (Reeder, Reeder II, Reeder Lite ve Reeder IX) e-kitap okuyucusu, LCD teknolojisiyle geliştirilmiş ReederColor isimli e-kitap okuyucu (kendi deyimleriyle yalnızca bir e-kitap okuyucu değil, aynı zamanda bir multimedia oynatıcısı) ve ReedPad adını verdikleri iki adet tablet pc piyasada satışta bulunmaktadır.

Reeder markasının sahibi olan Selekt Bilgisayar, elektronik devi BenQ grubuna sahip olan Qisda Corporation ortaklığına aittir.

Ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi için:
http://www.reeder.com.tr/reeder-karsilastirma.asp
http://www.reeder.com.tr/reederCOLOR.asp
http://www.reeder.com.tr/reedPAD.asp
http://www.reeder.com.tr/index.asp






Ülkemizde aslında ilk e-kitap okuyucu satışı UBİT (Uğur Bilgi Teknolojileri) tarafından yapılmıştır. 2007 yılı Eylül ayında tüm dünyada satışa sunulan Çinli Jinke firmasının e-ink teknolojisiyle geliştirdiği çok sayıda e-kitap biçimini destekleyen ve Linux uyumlu  Hanlin eReader v3 Vizplex e-kitap okuyucu ülkemizde de Walkbook adıyla satılmaktadır.

Ayrıntılı bilgi için:
http://www.walkbook.net/tr/index.html


...........
Bu arada yayınlanmış makalemden alıntılar için Reeder'a teşekkürler...


reeder e-Kitap Okuyucu: e-Kitap ve Dünyada Elektronik Kitap Yayıncılığı-Iş...: "Hayat sürekli bir koşuşturmaca ile geçiyor ve hep bir yerlere yetişme çabasındayız. Güne başlar başlamaz yollara düşüyoruz. Otobüste, trend..."

reeder e-Kitap Okuyucu: e-kitabın gelişim serüveni: "E-kitaplar, 90’lı yılların sonunda piyasaya çıkmaya başlamış ve 1995 yılından günümüze gelinceye dek biçim, ağırlık gibi fiziksel özelli..."

2 yorum:

inancgurkan dedi ki...

Reeder IX ürününü bir yıl kullandım. Anladım ki tam anlamıyla fason üretim bir marka. Kullandıkları ekran, işlemci vs adeta çağ dışı. Yenileme hızı işletim sistemi hızına sinirleriniz dayanmaz. Kutusu kibrit kurusu gibi. Ürünü 1 kez yere düşürmemle tüm kapak tırmnakları vs kırıldı. Teknik servisi dedikleri yine fason birimleri ise sağlam yolladığım ürüne ekrana hasarlı raporu verdiler suçu kargoya yıktılar. Lanet olsun dedim geri iade etmelerini bile istemiyorum. Yeterki hayatımdan çıksın. Şimdi Bookeen Cybook Odyssey aldım müthiş hızlı bir ekran ve işlemci. İnk ekran denince artık mutlaka HSIS ekranlı ürünleri almalısınız. Bu gibi ürünleri almadan mutlaka görün inceleyerek alın. Anlayacağınız Reeder gibi fasonculardan uzak durun. Olan bir buçuk yıl önce verdiğim 799 liraya oldu…

Kocaeli Müzesi dedi ki...

inancgurkan yorumun benim icin cok faydali oldu tesekkur ederim. cunku tam da bu iki urun arasinda kalmistim ancak reed hakkinda okudum bu son yoeumdan sonra kesinlikle dusunmuyorum. birkac gune kalmadan Bookeen Cybook Odyssey kavusucam artik. tekrar tesekkurler.






















Abone





Hayran





Takipçi





Yazı





Yorum